Firma LEADER-TEAM powstała z połączenia doświadczenia ekspertów, którzy rozumieją zarówno potrzeby działów HR, jak i realia operacyjne zakładów produkcyjnych i magazynów. Łączymy wiedzę na temat efektywnego zarządzania kapitałem ludzkim z nowoczesnymi metodami komunikacji i docierania do odpowiednich kandydatów. Dzięki temu oferujemy kompleksowe wsparcie w rekrutacji i utrzymaniu pracowników – od zaplanowania skutecznej strategii zatrudnienia po budowanie długoterminowego zaangażowania zespołów.

Dzięki wieloletniej współpracy z międzynarodowymi korporacjami i dużymi firmami w Polsce doskonale rozumiemy wyzwania, z jakimi mierzą się działy HR i liderzy operacyjni w zakładach pracy lub magazynach – szczególnie w kontekście pozyskiwania, zatrudniania i zarządzania pracownikami o różnych profilach i pochodzących z różnych krajów.

Wiedza ekspercka w obszarze HR reprezentowana przez pierwszego wspólnika spółki obejmuje projektowanie skutecznych strategii rekrutacyjnych, optymalizację procesów zatrudniania oraz wsparcie w budowaniu zaangażowanych zespołów – zarówno dla stanowisk podstawowych, jak i specjalistycznych. Nasze doświadczenie obejmuje współpracę z działami HR, Szefami zakładów produkcyjnych, Kierownikami magazynów w organizacjach, które mierzą się z dużą rotacją pracowników, sezonowością oraz koniecznością efektywnej integracji osób z różnych kultur i środowisk. Wiemy, jak wspierać firmy w minimalizowaniu ryzyka kadrowego.

Doświadczenie w marketingu i komunikacji wnoszone przez drugiego wspólnika spółki przekłada się na budowanie klarownego wizerunku pracodawcy oraz organizację procesów rekrutacyjnych na masową skalę. Wykorzystujemy nowoczesne metody komunikacji, skutecznie łącząc pracodawców, którzy szukają pracowników, z odpowiednimi kandydatami, któzy tej pracy aktywnie szukają.

Dzięki dogłębnemu zrozumieniu zarówno potrzeb firm, jak i oczekiwań pracowników, tworzymy rozwiązania, które ułatwiają wzajemne dopasowanie i zwiększają szanse na długoterminową, efektywną współpracę.

Zamów konsultację

Zespoły EY-Parthenon pomagają liderom i zarządom odpowiedzieć na następujące pytania:

  • Jaka jest rola fuzji i przejęć w Twojej strategii wzrostu i portfolio?
  • Czy przeprowadziłeś niezbędną ocenę aktualnej sytuacji przedsiębiorstwa oraz określiłeś istniejące i potencjalne ryzyko związane z planowaną transakcją kapitałową , aby upewnić się, że podejmujesz optymalne decyzje?
  • Jak możesz osiągnąć maksymalną wartość i zmniejszyć ryzyko przez realizacje transakcji?
  • Czy zaplanowałeś proces integracji i czy jesteś przygotowany na wyzwania z tym związane?

Specjaliści EY-Parthenon pomagają klientom krytycznie ocenić atrakcyjność podmiotu do przejęcia poprzez ocenę infrastruktury operacyjnej i IT. Nie tylko identyfikują na wczesnym etapie problemy operacyjne mające wpływ to przedsięwzięcie, ale także identyfikują możliwości tworzenia wartości po zakończeniu procesu przejęcia.

Wykorzystując analizy oparte na danych, w tym nasze możliwości w przeprowadzaniu badań pierwotnych i wtórnych oraz analiz ekonometrycznych wspieramy naszych klientów w procesie oceny atrakcyjności rynku, na którym działa podmiot potencjalnego przejęcia oraz oceny jego pozycji konkurencyjnej i możliwości dalszego wzrostu.

Zespoły EY-Parthenon oceniają klientów w fazie wyjścia z inwestycji poprzez określenie strategicznej pozycji portfolio firmy i możliwości przyszłego wzrostu.